مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1396 ساعت 11:402017-09-28سياسي

سرلشکر جعفری: تمام موشک های سپاه مجهز به "فناوری نقطه زنی" هستند


" فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این نوید را به همه مردم ایران می دهم که تقریبا تمامی موشک های سپاه مجهز به فناوری نقطه زنی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران شب گذشته(چهارشنبه 6مهر) به مناسبت هفته دفاع مقدس در برنامه دست خط سیما حاضر شد و به سوالات متعددی پاسخ داد.

متن زیر مشروح مصاحبه سرلشگر جعفری با دست خط است:مجری: از مسائل روز شروع کنیم، به خصوص بحث ناراحت کننده میانمار که اخیرا سپاه پاسداران اطلاعیه ای صادر کرد که کاری که نیاز باشد و بتوانیم برای کمک به آنها انجام دهیم، انجام خواهیم داد.

چه رصدها و چه کارهایی را در حوزه بیرون مرزها انجام دادید؟ آیا سپاه می تواند ورود پیدا کند یا خیر؟جعفری: این حادثه بسیار غمبار و اسفناک در واقع دنباله جنایت های دیگری است که دشمنان اسلام و در راس آنها، رژیم صهیونیستی دار برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان در سراسر دنیا برنامه ریزی می کند.

سپاه پاسداران با بیانیه ای که صادر کرد که برای کمک به همه مسلمانان جهان که تحت ستم هستند، هر نوع آمادگی را دارد.

البته با توجه به فاصله ی ما با کشور میانمار، دوری و ضعف ارتباطات دیگر که وجود داشت و دارد، خیلی کمک های مستقیم که به دیگر همسایگان و کشورهای همسایه درباره همین نوع مسائل داشتند، از نوع داعش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر جعفری: تمام موشک های سپاه مجهز به "فناوری نقطه زنی" هستند

سرلشکر جعفری: تمام موشک های سپاه مجهز به "فناوری نقطه زنی" هستند